نقد و بررسی تلفن سیسکو Cisco 8865 IP Phone
  1399/02/10 

تلفن Cisco IP Phone 8865 جدیدترین ابزار که برای برقراری ارتباط طراحی و ساخته شده است. سیسکو با درآمد سالانه ۴۹.۲۴ میلیارد دلار یکی از توسعه دهندگان پیشرو در جهان در زمینه Telcom در سال 2019 بوده است.
اما چگونه سری جدید دستگاه‌های این شرکت مانند IP Phone 8865 می‌توانند انتظارات را برآورده کنند؟ برای دریافتن پاسخ این پرسش و مزایایی که این دستگاه ویپ می‌تواند برای کسب و کارها داشته باشد، تصمیم گرفتیم به نقد و بررسی IP Phone 8865 بپردازیم تا متوجه شویم کدام شرکت‌ها می‌توانند با سرمایه گذاری در این زمینه به سود برسند و تمامی نیازهایشان را برطرف کنند. در ادامه همراه ما باشید.

ظاهر تلفن Cisco IP Phone 8865

ظاهر تلفن Cisco IP Phone 8865 با داشتن چراغ‌های خیره کننده، صفحه نمایش رنگی با وضوح بالا و با طراحی ارگونومیک در رنگ‌های مشکی- نقره‌ای و نقره‌ای- نقره‌ای بسیار جذاب است.

ویژگی‌های اصلی این تلفن

  • جدیدترین ویژگی سیسکو قابلیت Smart Proximity آن است که می‌توان همزمان با تلفن همراه به ویدئو کنفرانس رومیزی متصل شد و از گوشی همراه برای برقراری ارتباط استفاده کرد.
  • Cisco IP Phone 8865 دارای پنج کلید با قابلیت برنامه ریزی است. این کلیدها را می‌توان برای پشتیبانی فهرست‌ها و شماره گیری سریع تنظیم کرد.
  • سیسکو 8865 دارای صفحه نمایش گسترده پنج اینچی با نور پس زمینه، رزولوشن VGA و وضوح بالا (۴۸۰*۸۰۰)، پشتیبانی از زبان محلی برای پاسخگویی به کاربران جهانی مانند نوشته شدن متن از راست به چپ  است.
  • صفحه نمایش خوش ساخت و جذاب با کاربری ساده برای رفتن به منوهای مختلف در این مدل وجود دارد.
  • کلیدهای صوتی که دارای نور پس زمینه هستند.
  • این مدل از تلفن‌های ویپ سیسکو امکان اتصال سوئیچ داخلی Gigabit Ethernet را هم برای اتصال به شبکه و هم اتصال به کامپیوتر فراهم می‌کنند.
  • تلفن سیسکو 8865 از مکان‌هایی با شبکه بی سیم 802.11a/b/g/n/ac پشتیبانی می‌کند.
  • به صورت استاندارد می‌توانید با USB نوع دو دستگاه‌های دیگر را شارژ کنید.
  • در صورت لزوم می‌توان آن را بر روی دیوار نصب کرد.
  • قابلیت اتصال به کیت های توسعه سری 8800 

IP Phone 8865 برای چه کسانی کاربرد دارد؟

تلفن Cisco IP Phone 8865 برای کسب و کارهایی که به دنبال افزایش بهره وری و سود خود هستند، گزینه بسیار مناسبی است.

کلام آخر

با توجه به آنچه گفته شد ‌می‌توان نتیجه گرفت که تلفن Cisco IP Phone 8865 از مدل‌های پیشرفته و کاربردی طراحی شده توسط شرکت بزرگ سیسکو است که با اضافه کردن امکانات بسیار خوبی توانسته نیاز مشتریان را تا حد قابل توجهی رفع کند. شما هم اگر تجربه استفاده از این مدل دستگاه ویپ را دارید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


 
Comments
Send Comment
مقالات

نقد و بررسی تلفن سیسکو Cisco 8865 IP Phone

Cisco IP Phone 8865 کامل‌ترین تلفن تصویری سیسکو است که امکانات منحصر به فرد این گوشی شما را شگفت زده خواهد کرد پس با نقد و بررسی بهترین گوشی حال حاضر سیسکو با ما همراه باشید.
1399/02/10
ادامه...

امکانات و ویژگی‌های تلفن سیسکو سری 6800

در این مقاله به بررسی دقیق تمامی امکانات و ویژگی های تلفن سیسکو سری 6800 پرداخته شده تا بتوان با توجه به نیاز و نوع کاربری خود اقدام به خرید این دستگاه کرد.
1399/02/10
ادامه...

Wireless Access Point

اکسس پوینت بی‌سیم به عنوان یک فرستنده یا گیرنده عمل می‌کند و شبکه کابلی یا بی‌سیم را گسترش می‌دهد. به طور کلی زمانی از اکسس پوینت بی‌سیم استفاده می‌شود که سیگنال‌های وای‌فای ضعیف، نقاط کور یا مواردی برای گسترش شبکه وجود داشته باشد.
1399/02/08
ادامه...